2015. május 24., vasárnap

Adidas henger alakú női táska - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Adidas fekete henger alakú táska, almazöld hímzéssel
Eladóvá vált ez a kedves táska is, kihasználatlanság miatt. Nagyon egyedi darab, formáját és kiképzését tekintve is.
Henger alakú, belül egy nagy pakolós rekesz  és egy zippzáros zseb található. Kívül kétoldalt hálós-gumis zsebek, elől két hálós-tépőzáras zseb található. Zippzárral záródik.
Méreteit tekintve kb. 35 x 20 x 13 cm, de a henger forma miatt elég jól megpakolható. A pántja nagyon hosszú volt, így megrövidítettem, most legrövidebben 40 cm, azaz vállon is hordható, leghosszabban 80 cm, azaz kényelmesen keresztbe vehető.
Bár nem használtam sokat, néhol az anyag elgyengült: kopásnyomok láthatók a zippzár mellett, az Adidas jel fölött (fotóztam) és a pántoknál is (fotóztam). Biztosan javítható, én nem foglalkoztam már vele.
Bármi érdekel, kérdezz bátran!


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2015-06-13 16:59
. Adidas henger alakú női táska - Jelenlegi ára: 2 000 Ft